Legyen szó céges eseményről, esküvőről vagy családi ünnepségről, egy jól kiválasztott rendezvényhelyszín nagyban hozzájárul a sikerhez. A Budapesthez közeli lokáció biztosítja a kényelmet, a professzionális szolgáltatásokat és természetesen a hangulatot, amelyek mind-mind hozzájárulnak ahhoz, hogy rendezvénye felejthetetlen élmény legyen.
Rendezvényhelyszín bérlés az eseményhez
A Hotel Golden Palace tökéletes rendezvényhelyszínt biztosít bármilyen típusú összejövetelhez, akár 100 fős eseményekhez is. A szálloda nyolc rendezvényterme közül biztosan megtalálja az alkalomhoz leginkább illőt. Nagyobb létszám esetén lehetőség van továbbá kültéri rendezvények lebonyolítására is a hotelt körülölelő nyolc hektáros parkban.
Professzionális szervezés
A rendezvényszervezés időt, energiát és tapasztalatot igényel. A Hotel Golden Palace rendezvényszervező csapata azonban gondoskodik mindenről, hogy Önnek csak az élményre kelljen koncentrálnia. Legyen szó családi ünnepségről, esküvőről, céges eseményről vagy konferenciáról, csapatunk minden részletet precízen megtervez és lebonyolít. Biztos lehet benne, hogy az esemény sikere a legapróbb részletekig garantált.
Kiváló catering szolgáltatás
Elegáns szállodai éttermünk változatos gasztronómiai kínálattal várja vendégeit. Ebédidőben lehetőség van a la carte étlapról is választani, amelyen a modern és hagyományos fogások mellett egészséges, kímélő ételek is helyet kaptak. Rendezvényhelyszín bérlés esetén svédasztalos étkezés is kérhető, hogy az összes meghívott az ízlésének megfelelő fogást választhassa ki.
A hotel éttermébe lehetőség van speciális diétán alapuló ételt is rendelni, legyen szó vegán, vegetáriánus, vagy tej- és tojásérzékenységről. Konyhánk friss, minőségi alapanyagokból dolgozik, és nagy figyelmet fordítunk arra, hogy minden étel megfeleljen az egyéni igényeknek.
Kiváló megközelíthetőség és extra szolgáltatások
A Hotel Golden Palace, Göd központi részén helyezkedik el Budapesttől, Tatabányától és Gyöngyöstől nem messze. A helyszín biztosít kijelölt parkolóhelyet, így a vendégeknek a parkolás sem fog gondot okozni.
Igény esetén a szálloda nyolc személyes Mercedes kisbuszával transzfer szolgáltatást is vállal, amely különösen jól jön, ha nagyobb rendezvény esetén egyszerre több vendég utaztatását kell megszervezni.
Szállás és wellness és programlehetőségek
Az eseményekre érkező vendégek számára a hotelben lehetőség van szobák vagy akár lakosztályok foglalására is, így a messziről érkező vendégeknek, sem okoz problémát a rendezvényen való részvétel.
A rendezvényhelyszín bérlés mellett igényelhető wellness használat is a szálloda saját spa-részlegén, ahol a résztvevők kipihenhetik fáradalmaikat. A szauna mellett, bel- és kültéri medence, illetve egy gőzkabin is várja a vendégeket.
A hotel szabadidős szórakozási lehetőségeket is kínál, mint a biliárd, az asztalitenisz és az óriás sakk. Továbbá lehetőség van grillezésre, horgászatra és akár csónakázásra is a hotelt körülölelő 8 hektáros park területén. Akinek pedig túrázni támad kedve az válogathat a Dunakanyar szebbnél szebb kirándulóhelyei közül.
A Hotel Golden Palace minden olyan feltételt biztosít, amely egy sikeres rendezvény lebonyolításához szükséges. A rugalmasan alakítható terek, a professzionális szervezőcsapat és a kiváló gasztronómiai szolgáltatások garantálják, hogy az esemény minden vendég számára felejthetetlen élmény legyen.