Versenyképesség szempontjából elengedhetetlen a PR ügynökséggel való kapcsolatfelvétel, hiszen az internet térhódításával a reklám világa is teljesen átalakult. A Dog & Pony PR ügynökség segít a kitűzött célok megvalósításában. A világhálón egyre fontosabbá válik az emberi tényező és a Google jóindulatán is igen sok múlik.
Egy jól megfogalmazott PR cikk képes akár a termék vagy szolgáltatás eladására és a hasznos információk eljuttatására is. Az internet egyre nagyobb teret hódít meg az értékesítés területén, ezért nem egyszerű itt boldogulni. Ha a szolgáltatások ára vagy a minőség problémás, akkor a potenciális vásárlóknak ezer más választási lehetőség is rendelkezésükre áll. A profi PR ügynökség segítségére mindenkinek szükséges lesz. A PR szakértők mindig az aktuális trendnek és formának megfelelően készíti el a cikket. Egyre több vállalat látja be azt, hogy a PR cikk nagyon fontos, ha a versenyben az élmezőnyben szeretnének maradni. A megbízható minőség, a nyelvhasználat és a célközönség mind szerves részét képezik a sikeres kampánynak. A PR cikkek mellett természetesen a sajtóközleményekkel is foglalkozni kell, amely a PR szakértő hozzáértésén múlik. PR területen nagyon fontos hogy a kiválasztott szakember könnyedén és profin kezelje a kríziskommunikációt is.
A PR cikk megjelentetés előtt érdemes egy személyre szabott tanácsadáson részt venni, hiszen itt tájékozódni lehet a különféle lehetőségekről. A célravezető kampány elkészítése érdekében ezt a lépést nem érdemes kihagyni. Mindig az aktuális helyzetnek megfelelő PR kampányt szükséges megtervezni, amely szervezést, tervezést, aktualitások megismerését és a rálátást is magába foglalja. Egy PR cikk nem csupán mondatok felsorolásából áll, hanem komoly előkészítő munka előzi meg. Ennek a megelőző munkafolyamatnak a része a tanácsadás. Egy jól megtervezett kampány mindig elegendő információt nyújt, megfelelő tartalommal rendelkezik, csak a célcsoportra fókuszál. teszi mindezt úgy, hogy közben az életkori és életmódbeli sajátosságokat is szem előtt tartja és az érdeklődési köröket is figyelembe veszi.