A szórólapozás egyszerű és nagyszerű reklámeszköz: nem véletlen, hogy a digitalizáció egyre nagyobb térhódítása mellett is rendületlenül fontos szerepet tölt be a vállalatok marketing tevékenységében. A sikerhez azonban nem elég, hogy úgy-ahogy elkészül és amilyen gyorsan csak lehet, elosztogatjuk – hiszen a hatékonyság mércéje ebben a műfajban sokszor nem más, mint hogy érdeklődve olvasgatni kezdik-e az emberek a tartalmat, vagy a másodperceken belül a kukába dobják a szórólapot. Hogy a te esetedben inkább az első variáció valósuljon meg, hoztunk 3 hasznos tanácsot!
1: Minőségi nyomtatás
Lehet, hogy még nem tudod, hogy fog kinézni a szórólap, és pontosan mi lesz ráírva, de nulladik lépésként rendkívül fontos, hogy keress egy megbízható, kiváló minőséget nyújtó nyomdát. Ha ez ugyanis nincs meg, a legszebb és legjobban szövegezett flyer is kudarcra van ítélve – egy igénytelenül vagy hibásan kivitelezett reklámanyagra senki nem áldozza szívesen az idejét. Tekints úgy a minőségi nyomtatásra, mint egy erős alapra: amennyiben biztosítod, a szórólapos reklámkampány „házának falai” erősen és megingathatatlanul állnak majd.
2: Ütős grafika és szöveg
Amikor átveszed a kész szórólapokat, gondolj arra, hogy a céged megannyi mini nagykövetét tartod a kezedben egy kötegben – merthogy ez az igazság. A flyerek nemcsak a figyelmet hívják fel és információt adnak át, hanem márkádat, céged értékeit képviselik. Törekedj a feltűnő, de igényes vizuális megjelenésre, és a lényegre törő, nyelvtanilag helyes szövegezésre.
3: Stratégiai helyszínválasztás
A tökéletes szórólapok sem érnek semmit, ha nem a megfelelő helyen osztogatják őket! Ha fizikai üzletedet hirdeted, érdemes a közvetlen környéken, valamint a közeli fontosabb tömegközlekedési megállók vonzáskörzetére koncentrálni. Ha pedig nem helyhez kötött a termék vagy a szolgáltatás, amit kínálsz, mindenképp a legforgalmasabb csomópontok bizonyulnak majd jó választásnak.