logo

Finanszírozás és Vállalkozás Magazin

  • Fvm.hu
  • Autó
  • Gazdaság
  • Életmód
  • Finanszírozás
  • Ingatlan
  • Marketing
  • Szolgáltatás
  • Tech
  • Utazás
  • Vállalatok

    Fvm.hu » Marketing » A hatékony szórólapok 3 kulcsa

    A hatékony szórólapok 3 kulcsa

    • fvmadmin
    • 9 márc 2022
    • Marketing

    A szórólapozás egyszerű és nagyszerű reklámeszköz: nem véletlen, hogy a digitalizáció egyre nagyobb térhódítása mellett is rendületlenül fontos szerepet tölt be a vállalatok marketing tevékenységében. A sikerhez azonban nem elég, hogy úgy-ahogy elkészül és amilyen gyorsan csak lehet, elosztogatjuk – hiszen a hatékonyság mércéje ebben a műfajban sokszor nem más, mint hogy érdeklődve olvasgatni kezdik-e az emberek a tartalmat, vagy a másodperceken belül a kukába dobják a szórólapot. Hogy a te esetedben inkább az első variáció valósuljon meg, hoztunk 3 hasznos tanácsot!

    1: Minőségi nyomtatás

    Lehet, hogy még nem tudod, hogy fog kinézni a szórólap, és pontosan mi lesz ráírva, de nulladik lépésként rendkívül fontos, hogy keress egy megbízható, kiváló minőséget nyújtó nyomdát. Ha ez ugyanis nincs meg, a legszebb és legjobban szövegezett flyer is kudarcra van ítélve – egy igénytelenül vagy hibásan kivitelezett reklámanyagra senki nem áldozza szívesen az idejét. Tekints úgy a minőségi nyomtatásra, mint egy erős alapra: amennyiben biztosítod, a szórólapos reklámkampány „házának falai” erősen és megingathatatlanul állnak majd.

    2: Ütős grafika és szöveg

    Amikor átveszed a kész szórólapokat, gondolj arra, hogy a céged megannyi mini nagykövetét tartod a kezedben egy kötegben – merthogy ez az igazság. A flyerek nemcsak a figyelmet hívják fel és információt adnak át, hanem márkádat, céged értékeit képviselik. Törekedj a feltűnő, de igényes vizuális megjelenésre, és a lényegre törő, nyelvtanilag helyes szövegezésre.

    3: Stratégiai helyszínválasztás

    A tökéletes szórólapok sem érnek semmit, ha nem a megfelelő helyen osztogatják őket! Ha fizikai üzletedet hirdeted, érdemes a közvetlen környéken, valamint a közeli fontosabb tömegközlekedési megállók vonzáskörzetére koncentrálni. Ha pedig nem helyhez kötött a termék vagy a szolgáltatás, amit kínálsz, mindenképp a legforgalmasabb csomópontok bizonyulnak majd jó választásnak.

    • Előző
    • Következő

Legnépszerűbb Hírek

  • Mi az a „chipsadó”?
  • Robogót milyen jogsival lehet vezetni?
  • Mikor érdemes magán fogorvoshoz menni?
  • Okos otthonok – avagy nem baj, ha úgy felejtetted a tűzhelyet
  • Nem mindegy, melyiket választod: a logók 7 típusa – I. rész
  • Levegő fertőtlenítő házilag az otthoni fellélegezésért
  • A világ 3 leghíresebb vállalata
  • Amikor a munkahely valóban csábító
  • Itt van a 2016-os nyugdíjpénztárak és hozamok listája!
  • Elon Musk – SpaceX, Tesla Motors, Hyperloop

Gazdaság

Milyen a jó munkavédelmi bakancs?.

14:43 29 márc 2023

A trágyaszórás szabályai.

18:39 09 dec 2022

Xiaomi elektromos roller javítása otthon vagy szervizben? A legtöbbször nem is kérdés!.

14:29 08 szept 2022

A webshop logisztika nem működik hozzáadott érték nélkül.

18:13 07 szept 2022

Milyen változásokra számíthatunk a magyar építőipar területén a jövőben?.

19:09 02 szept 2022
2023 Fvm.hu – Finanszírozás és Vállalkozás Magazin. Minden jog fenntartva
Designed By Themeum