logo

Finanszírozás és Vállalkozás Magazin

  • Fvm.hu
  • Autó
  • Gazdaság
  • Életmód
  • Finanszírozás
  • Ingatlan
  • Marketing
  • Szolgáltatás
  • Tech
  • Utazás
  • Vállalatok

    Fvm.hu » Marketing » Nem mindegy, melyiket választod: a logók 7 típusa – III. rész

    Nem mindegy, melyiket választod: a logók 7 típusa – III. rész

    • Agi
    • 10 aug 2017
    • Marketing

    Elérkeztünk a harmadik és egyben utolsó részéhez a 7 logótípus rövid bemutatásának: az előző két részben áttekintettük röviden a szavakból és betűkből álló, valamint a képekből és szimbólumokból megalkotott logókat. A harmadik részben lássuk, mikor célszerű a kombinált logót, és mikor a legjobb emblémát tervezni!

    1. A kombinált logók

    A kombinált logók attól lesznek kombináltak, hogy az eddig említett 5 logótípussal variálsz tervezéskor – bátran használhatsz képet és szöveget is együttesen. Nagy előnye ennek a típusnak, hogy a cég vagy márka nevét azonnal összekapcsolják majd az emberek a fejükben a logóval, és fordítva – éppen ezért igen hatásos lehet, ha ezt a típust választod. Példák: Burger King, Lacoste, NVIDIA.

    1. Az emblémák

    Az utolsó típus az emblémák. Ennél a típusnál a logó belsejében kerül elhelyezésre a szöveg, ami így nagyon hasonlít egy jelvényhez vagy címerhez. Mivel elég tradicionális a megjelenése, legtöbbször iskolák, autómárkák, vagy egyéb „hagyományos” szervezetek és cégek alkalmazzák. Hátránya, hogy mivel túl részletgazdag, nem mutat túl jól kicsiben (például ingre való hímzés esetén vagy a névjegykártyán), ezért érdemes belőle rögtön egy egyszerűbb változatot is tervezni – a szóróanyagokra, ruhaneműkre. Példák: Harley-Davidson, Starbucks.

    Akkor használj kombinált logót vagy emblémát, ha:

    • szereted az egyedi, de ugyanakkor klasszikus megjelenést, és ez összeegyeztethető céged/márkád céljaival is.
    • szereted az egyszerűséget, de mégis felismerhető, megjegyezhető logóra vágysz.

    Most, hogy a végére értünk a logó-gyorstalpalónak, nincs más teendőd, mint kiválasztani, melyik típussal tudsz leginkább azonosulni – és persze melyik felel meg legjobban terveidnek, és céged arculatának. Ezután jöhet a tervez(tet)és!

    • Előző
    • Következő

Legnépszerűbb Hírek

  • Mi az a „chipsadó”?
  • Mikor érdemes magán fogorvoshoz menni?
  • Robogót milyen jogsival lehet vezetni?
  • Okos otthonok – avagy nem baj, ha úgy felejtetted a tűzhelyet
  • Nem mindegy, melyiket választod: a logók 7 típusa – I. rész
  • Levegő fertőtlenítő házilag az otthoni fellélegezésért
  • A világ 3 leghíresebb vállalata
  • Amikor a munkahely valóban csábító
  • Itt van a 2016-os nyugdíjpénztárak és hozamok listája!
  • Elon Musk – SpaceX, Tesla Motors, Hyperloop

Gazdaság

Mi a kriptovaluta-bányászok feladata?.

10:28 25 ápr 2022

Hol egy jó speditőr? – Avagy így lesz sima ügy a szállítmányozás.

13:39 29 márc 2022

Otthonról vállalkoznál? Ezekre lesz szükséged hozzá.

08:04 28 márc 2022

Hogyan segít a qjob.hu az üzletem fejlesztésében.

09:13 10 jan 2022

Mikor érdemes Bt-t alapítani?.

14:34 15 nov 2021
2022 Fvm.hu – Finanszírozás és Vállalkozás Magazin. Minden jog fenntartva
Designed By Themeum