Technika, tartalmi és külső SEO. Hallottál már ezekről a kifejezésekről? Ha nem, akkor azért, ha igen, de más területen tevékenykedsz, akkor ezért érdemes profi marketing ügynökséghez fordulnod. A keresőoptimalizálás fontosságát nem lehet elégszer hangsúlyozni, hiszen akár üzleti sikereid, az elérések száma, és a tényleges számok múlhatnak azon, hogy a területen minden az aktualitásoknak megfelelően történik-e.
Kezdjük az elejétől!
Van már weboldalad? Ha ezen van mit javítani, akkor a hozzáértő szemek azonnal megtalálják. A betöltési sebesség, képek alternatív szövegezése és még több száz olyan apróság van, amelyek a laikusok figyelmét elkerülik, de a szakértelem birtokában ezek alapvető technikai SEO információknak számítanak. Ha e területen minden rendben van, akkor a Google is megfelelően fel tudja mérni, hogy miről szól a weboldal, és ennek megfelelően rangsorolja.
Minőségi tartalomgyártás
Átfogó kulcsszókutatás, a versenytársak elemzése egyaránt szükségesek ahhoz, hogy sikerüljön eldönteni, milyen koncepció alapján épüljön fel az új weboldal, valamint a kulcsszavak és kulcskifejezések hogyan épüljenek bele a tartalomba. A brand és a Google igényeinek megfelelő kulcsszavak alapján a minőségi szövegírás kiemelt jelentőséggel bír. Ezzel találkozik ugyanis az érdeklődő, ez alapján tájékozódik a vásárlásról, a szolgáltatásokról, ráadásul a weboldalon belüli navigálást is segíti. A szövegírás a külső oldalakon való megjelenést (például a Whitepress vagy a Linkhouse segítségével) és így az általad kínáltak népszerűsítését szintén szolgálja.
Havidíjas keresőoptimalizálás
Az előzetes felmérés itt is kiemelt jelentőséggel bír, hiszen meg kell vizsgálni, hogy milyen linkek mutatnak az oldalra, és hogyan lehetne fejleszteni ezeket. A havidíjas szolgáltatás keretein belül egyre jobb pozíciók érhetőek el, és a ténylegesen megjelenő kereslet is megmutatja a rendszeres, szakszerű tevékenység eredményét.
Nyilvánvaló tehát, hogy egyetlen árat nem lehet minden munkafolyamatra kalkulálni. Ezért fontos az előzetes tájékozódás, a megbeszélés, és ezekkel együtt a korrekt árajánlat nyújtása. Ennek tükrében az érdeklődők el tudják dönteni, hogy belefér-e az összeg a kiadásokra szánt keretbe. Fontos tisztában lenni azzal, hogy a folyamatosan változó online környezet naprakész tudást igényel, és a szakmai tapasztalat sem elhanyagolható a területen. Az árak mindezt tükrözik, fókuszba helyezve az egyéni igényekre és feladatokra szabott munkát is.