logo

Finanszírozás és Vállalkozás Magazin

  • Fvm.hu
  • Autó
  • Gazdaság
  • Életmód
  • Finanszírozás
  • Ingatlan
  • Marketing
  • Szolgáltatás
  • Tech
  • Utazás
  • Vállalatok

    Fvm.hu » Szolgáltatás » A kommunikációs tréning 3+1 előnye

    A kommunikációs tréning 3+1 előnye

    • fvmadmin
    • 24 nov 2021
    • Szolgáltatás

    Mindennapi életünkben ritkán tapasztalunk olyan szituációkat, ahol a kommunikációnak ne lenne jelentős szerepe. Bárhová megyünk, bármit is teszünk épp, rengeteg minden múlik azon, hogyan cserélünk információkat egymás között – különösen igaz ez a munkahelyi környezetre. A kommunikációs tréning hatékony segítséget nyújt, hogy jól kezeljük a kihívásokat: íme, három plusz egy gyakorlati példa!

    1: Hatékonyabb tárgyalások

    Ha kommunikációs tréning kerül szóba egy vállalati környezetben, a legtöbbeknek a tárgyalási szituáció jut eszébe – nem véletlenül. Ez egy olyan helyzet, ahol általában fontos dolgok forognak kockán, ezért nem árt felkészülten érkezni. Egy jó kommunikációs tréning segít, hogy kialakítsuk saját taktikáinkat, felismerjük a különböző tárgyalási trükköket és elsajátíthatjuk a diplomatikus viselkedés lépéseit.

    2: Működő multikulturális munkavégzés

    A nemzetközi cégek életében gyakran előfordul, hogy hosszabb-rövidebb ideig olyan munkatársakkal kell együttműködnünk, akik merőben más kultúrából érkeztek. Ez mindig izgalmas feladat, amiből rengeteget tanulhat egyik fél a másiktól – ugyanakkor kétségkívül megvannak a maga kihívásai. Hiszen a mi kommunikációs stílushoz, határidők kezeléséhez való viszonyunk csak nekünk magától értetődő: a távoli kollégáknak könnyen lehet, hogy idegenül hat. A multikulturális kommunikáció tréning azonban segít áthidalni ezeket a különbségeket.

    3: Eredményes ügyfélszolgálat és panaszkezelés

    Vitás szituációk, kiélezett helyzetek, feszült hangulatú beszélgetések: akik ügyfélszolgálati vagy más, panaszkezeléssel kapcsolatos munkakörben dolgoznak, naponta tapasztalnak ilyen szituációkat. Ahhoz, hogy ezeket megfelelően kezeljük, hatékony kommunikációs stratégiára van szükség. Egy célzott tréning hasznos eszközöket, módszereket mutat meg, hogy minél közelebb legyünk az asszertív panaszkezelés és az ügyfélcentrikus kommunikáció közötti arany középúthoz.

    +1: Gördülékeny hibrid munkavégzés

    Napjainkban egyre többen állnak át a virtuális munkavégzésre – vagy olyan, alternatív megoldásokra, ahol a kollégák váltogatják egymás között az otthoni és irodai munkavégzést. Ez jelentős kommunikációs kihívásokkal jár együtt – egy tréninggel azonban könnyedén legyőzhetjük őket.

    • Előző
    • Következő

Legnépszerűbb Hírek

  • Mi az a „chipsadó”?
  • Robogót milyen jogsival lehet vezetni?
  • Mikor érdemes magán fogorvoshoz menni?
  • Okos otthonok – avagy nem baj, ha úgy felejtetted a tűzhelyet
  • Nem mindegy, melyiket választod: a logók 7 típusa – I. rész
  • Levegő fertőtlenítő házilag az otthoni fellélegezésért
  • A világ 3 leghíresebb vállalata
  • Amikor a munkahely valóban csábító
  • Itt van a 2016-os nyugdíjpénztárak és hozamok listája!
  • Elon Musk – SpaceX, Tesla Motors, Hyperloop

Gazdaság

Milyen a jó munkavédelmi bakancs?.

14:43 29 márc 2023

A trágyaszórás szabályai.

18:39 09 dec 2022

Xiaomi elektromos roller javítása otthon vagy szervizben? A legtöbbször nem is kérdés!.

14:29 08 szept 2022

A webshop logisztika nem működik hozzáadott érték nélkül.

18:13 07 szept 2022

Milyen változásokra számíthatunk a magyar építőipar területén a jövőben?.

19:09 02 szept 2022
2023 Fvm.hu – Finanszírozás és Vállalkozás Magazin. Minden jog fenntartva
Designed By Themeum