
Irodaköltöztetést csak profiktól!
A költözés mindig körülményes, rengeteg mindenre kell odafigyelni és számtalan gikszer következhet be, amelyeket azonnal meg kell oldani, de még jobb megelőzni.
A feladatok összetettsége pedig csak nő, ha irodaköltöztetés esete áll fenn. Ugyanis, ha egy komplett iroda kell új helyre kerüljön, akkor nem csupán néhány bútor épségét kell biztosítani és ezek biztonságos szállítását kell megoldani, hanem olyan értékes és nehéz dolgok fuvarozását is, mint nyomtatók, fénymásolók, multifunkcionális irodai gépek, számítógépek, egyéb elektronikai felszerelések és még sok esetben széfek is.
Továbbá irodaköltöztetés során az iratok, dossziék rendszerezett áthelyezésére is kell gondolni, hiszen óriási mértékben megnehezítené a munkavégzést, ha az új helyiségben azzal kellene kezdeni, hogy mindent újra kategorizáljanak. Ezt pedig előzetes felmérés és alapos tervezés nélkül egyszerűen lehetetlen megoldani.
Még a berendezés hatékony áthelyezése is igen nagy nehézségekbe ütközne, ha nem szisztematikusan kerülne kipakolásra a régi irodából, felrakodásra a szállítóeszközökre és elhelyezésre az új székhelyen. Hiszen, ha csak úgy találomra bekerülne a sok asztal, szék, számítógép és egyéb munkaeszköz a célhelyiségbe, akkor napokig lehetne válogatni, hogy melyik alkalmazotthoz mi tartozik.
Nem beszélve az iratokról, amit ha összekevernek, akkor akár hetekig is leállhat a munka, mert senki sem találna semmit. Tehát irodaköltöztetés tervezés és előzetes felmérés nélkül nem megvalósítható, hacsak a vezetők nem szeretnék egy hosszabb vakációra engedni a beosztottakat.
Ahhoz, hogy minden gördülékenyen menjen, és szinte azonnal folytatódhasson a munka, profi segítségre van szükség, mégpedig egy olyan csapatra, akiknek több éves tapasztalata van iroda költöztetés terén és megfelelő eszközeik vannak a kivitelezésre is. Egy ilyen szakértő brigád még az iroda költöztetés megbeszélt időpontja előtt kiszáll a helyszínre, felmérik a terepet, megbeszélik a speciális igényeket és kéréseket, majd ezek tudatában megtervezik a teljes folyamatot. Természetesen árajánlatot is csak a pontos információk birtokában tudnak adni, tehát már ezért is helyszíni terepszemlét kell végezni.
Ha az ár megfelel és minden apró részlet tisztázásra került, akkor egy rutinos csapat olyan precízen és gördülékenyen tudja megoldani az irodaköltöztetés minden lépését, hogy az szinte semmilyen befolyással nem lesz a cég munkájára. Az alkalmazottak más címre kell bemenjenek dolgozni, de mindent ugyanúgy meg fognak találni, ahogyan régen és semmilyen hátrányát nem fogják észlelni az áttelepedésnek.